Blogg listad på Bloggtoppen.se

Craaaaaaashdieeeeeeeeet


Nåja. Är på lite bättre humör, rocken är på i högtalarna idag. Idag är det Crashdiet dag, me like it. Så fruktansvärt coola!
Ska väll skynda mig på och fixa mig lite, tror vi ska gå promenad när Erik slutat jobba. Om han bara kunde svara så jag vet dvs. Ikväll blir det att hitta på något med Jennie (?) har jag för mig iallafall, är lite snurrig just nu som många vet.

Vill tacka Jennie för alla pratstunder under senaste tiden
har verkligen varit guld värt. Jag älskar dig vännen!




Har har vi en riktig goding i badkaret =)
(och nej, han ligger inte själv, han ligger i en "ställning")

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack själv vännen. det har varit väldigt välbehövligt <3

2009-01-17 @ 03:25:03
URL: http://nilseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0