Blogg listad på Bloggtoppen.se

ännu en onsdag påväg till sitt slut..


Jag låg som vanligt vaken i natt, kollade på ett grymt sorligt avsnitt av Cold Case, och ja..försökte hålla tårarna tillbaka, men det var så sorligt så det var svårt. Har inte orkar med mycket idag, inte fixat mig och städat lite. Ida och Sofie kom precis hit till mig, den osminkade snyggingen i träningskläder, blev plötsligt sugen på att åka och träna fotboll, men de är försent att komma på de nu. Skulle vara bra att få ur mig lite.. Men ja, blir en lugn kväll till tankarna igen.

Puss, hoppas ni mår bra.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha hon som har koll på dagarna och världen omkring sig ;)

2009-01-15 @ 18:34:18
URL: http://nilseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0