Blogg listad på Bloggtoppen.se

When it's time to face the truth..


Hej alla glada!
Idag var jag uppe tidigt och var och lunchade med farmor på stan. Och som alla vet att när man går på stan efteråt med henne kommer man aldrig hem tomhänt. Konstigt att Erik inte "la märke" till mina påsar?! Nåja.. Blev iallafall ett par varmare dojjor eftersom hon alltid klagar på mina skoval, eyeliner, kajal, ögonbrynspenna och mascara :D YEAAH!
Sen gick hon hem efter att ha spanat in Erik ännu en gång, haha..och jag fortsatte gå på stan en stund fast med Anna och Jenny :)

Jag: Det känns nästan som vår ute
Farmor: Du, de där krävs det en bra förklaring till

Dagen har bjudits på många skratt, hon är så tokig min farmor. Hon påstår att hon ska gå runt med en skylt så att gubbarna ska lägga märke till henne, inte för att hon inte älskar farfar men ändå..på den ska de stå "ledig" och hennes nummer på haha. Vi köpte även en snygg randig tröja till farfar som vi hoppas att han blir glad för :)


IDAG FYLLER MIN MAMMA ÅR, GRATTIS!<3


(bilden är från en kryssning i mars 08, sliten och go!)

Kommentarer
Postat av: syster (nokz)

grattis på henne ;D

2009-02-04 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0