Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pappas lilla flicka


Har varit uppe rätt tidigt idag. Jennie kom och hämtade mig vid 12.45 och jag vaknade försent som vanligt och fick springa runt i lägenheten i stress som vanligt. Åkte ner till stan och mötte Carro, gick till Waynes och pratade massa minnen och annat skit i ett par timmar, så mysigt och trevligt! Gick runt en sväng på stan och tittade på allt jag vill ha men inte kan få. Jag fick tuppjuck, satte hårbandet som Björgn Borg och lekte pirat mitt på stan, tror Jennie och Carro undrade skarpt varför dom är vän med mig, men det blev endel skratt :P Kom även underfund med att det var mina skor som gick med mina ben, inte tvärtom. Fyfan! Väntade på att Erik skulle sluta. Åkte hem.
 
Kollar nu på The hills, men jag måste snart gå mot stan igen. Ska möta pappa vid stationen vid 18. Ska hem ett tag och mysa och umgås, tror min syster behöver mig lite också. Lilla gumman! Tycker så synd om henne, trots att jag inte har världens flyt just nu själv heller :/ men det är en annan historia. Noel har även fått tand nr 2 nu, stora killen!<3
Min gullpappa skrev: "Jag längtar efter dig och jag älskar dig, du är min fina lilla prinsessa ! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0