Blogg listad på Bloggtoppen.se

Onsdagsfesten


Sitter och väntar på att Erik ska komma från klippningen så vi ska gå till Tuna Park så passar på att skriva lite om gårdagen.

Började med middag och förfest hos Jennie, dock dök bara ett av födelsedagsbarnen upp, Linus. Men blev en bra förfest med mindre rolig utgång, så dåligt med folk tyvärr..men gjorde de bästa av de. Men var inte kvar så länge, en söt liten rackare var så gullig och mötte mig för att jag inte ville gå själv :P Takigt av mig att inte vakna imorse när du gick också, som vanligt när jag druckigt är jag helt död. Men vaknade av att jag hade två täcken (!) på mig, trodde du jag frös när du gick till jobbet?:P Och en söt lapp..:) Gull! Så nu sitter jag här, lite bakis fortfarande och ska ut i friska luften!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0