Blogg listad på Bloggtoppen.se

Man kan kalla de mardrömmar..


Har haft en sån där dålig dag igen. Jag sov skitdåligt. Jag hade en dröm, jag kan nog nästan kategorisera den som mardröm. Jag vaknade upp med en klump i halsen och gråten i ögonen, det var så verkligt. Det värsta med det hela är att det kan bli verklighet, eller det kommer nästan med all säkerhet bli så. Och om jag känner så över en dröm, vad kommer jag då känna i verklighet? Vill bara att klumpen i halsen ska försvinna nu, och mina tankar sluta snurra...
Tack vare det har jag sjukt ont i huvudet.

Jag tycker jag bara städar hela tiden, eller nej nu överdriver jag.
Men så fort jag tagit tag i eländet så max ett par dagar efter är det dags igen. Det är sinnessjukt!
Jag vill anställa en personlig slav, kan dock inte ge ut lön i form av pengar. Intresserad?

Städningen väntar..Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0