Blogg listad på Bloggtoppen.se

Losing the game


Har fått order om att blogga, so here we go! Sammanfattning av helgen..

Fredag:
Började hos Anna med Emma och Jennie (som sedan åkte till jobbet). Drack vin. Fick skjuts av Jenny ner till krogen. In på Lotus. In på Nybron. Tillbaka till Lotus. Och ut redan vid halv 1-1 för min del, haha. Rätt ovanligt för att vara jag, men fick trevligt sällskap såklart och det är det allt värt. Plus en säng. Vaknade, halvbakis. Blev senare helbakis.. Jobbigt.

Lördag:
Tillbaka till Anna igen med Emma och Jenny. Jenny gick hem. Vi gick till Rickard där även Frank var. Danne aka coolingen kom hit från Strängnäs. Jag drack väldigt mycket sprit. Franks pappa hämtade oss och körde ner oss alla till stan. Grabbarna gick till Raw och vi tre tjejer gick till Linus Larsson födelsedagsfest på Grappa som vi lovat. Men blev inte så långvariga, Anna och jag hamnade på Lotus igen och shotade. När de stängde hamnade jag på efterfest hos Jonas med Christopher och Patrik. Drack öl och lirade Guitar hero och lyssnade på musik, precis som de ska vara. Fick dock tränga ihop oss i en liten soffa när de var sovdags. (Jag har nu halvnackspärr!)

Söndag:
Vaknade tokbakis vid lunch. Var den jobbigaste promenaden hem, kändes typ lika omöjlig som att bestiga Mount everest. Skit! Sofie ruskade och retades och jag var skitgrinig och troligtvis fortfarande onykter. Låg och tyckte synd om mig själv i soffan hela dagen till massa tv, och även Almir var med på tv :D Som han själv inte visste om så fick meddela honom de, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0