Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let my spirit dance in the night when no one can see the real me.


Idag är det fredag. Idag är de fest. Så är planen iallafall. Antingen här hemma i stan eller förmodligen Strängnäs. Antar att coolingen inte är i Strängnäs vilket är ett stort minus. Lite otur! Men det kan fan bli jävligt kul ändå, med mina blonda pinglor :) Skönt att komma iväg också, inte för att de är långt..men då är man ju inte omringad av folk man känner när man kör sina moves på dansgolvet eller vinglar omkring på krogen, yeho. Det är alltid en liten lättnad att man nästa dag inte får frågor som "kommer du ihåg att vi träffades igår" och "var du lite onykter igår eller" haha.

Vet ju även att en fylla innebär fyllesms.
Så var beredda, haha. Speciellt du Erik.




Måste bara lätta mitt hjärta, ingen som kommer förstå vilket är bra.
Men med tanke på hur vi hade det känns detta som en jävlig lättnad.
Och absolut inget jag behövde. Men nu är jag så glad och lättad.
Jobbigt att gå runt och bära på det själv, men som sagt. Nu är de över.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hm åker iväg och festar sådär... det gillar vi inte :P Puss på dig ;)

2009-02-09 @ 00:13:40
URL: http://jimmy85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0