Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fettiskvällen


Ikväll har jag umgåtts lite med Mathilda efter middag och sen en snabbis till ICA, här skulle de handlas välling och annat grejs, sicken bra tid..hann precis ut innan dom stängde. Även semlor som jag inte tycker om köptes med. På väg hem från affären fick pappa för sig att skämma ut mig, Roger Pontare spelades och vad gör gubben? - Jo han höjer volymen, drar ner rutorna och slänger ut armarna mitt i stan. Jag skämdes! Tur att det inte var ljust ute, då hade han åkt på stryk. Vi satt och glodde på "Den rätta för Rosing" och slängde friskt ut våra ärliga kommentarer, vi hittade iallafall några sötisar. Sen pratade vi lite skit efter de innan jag åkte hem när Noel aka. Fläskläppen somnat så gott efter massa gnäll. :S

Mathilda fick tuppjuck när hon inte hittade en MSN-kontakt.
Mathilda: Men fan han är ju snygg vart fan tog han vägen
Jag: Är han?
Mathilda: Ja, eller jag har inte sett han men de måste han
Jag: Vadå måste?
Mathilda: Ja, han är klottrare.


HAHA. Enligt den lilla fröken är klottrare snygga, så håll ögonen öppna singeltjejer efter små ligister med sprutfärg! Kan ha hänt att vi gått miste om de, de småkriminella fanskapen kan helt enkelt vara snygga också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0