Blogg listad på Bloggtoppen.se

En efterlängtad match ikväll


Lördagskvällen:
Åt "alla hjärtans dag" middag med mamma och Sofie innan Sofie skjutade mig till Jenny där vi förfestade.
(med Anna, Amanda, Sandra, Erik, Andreas, Gurra, Linus, Johan, Jocke..Glömt någon!?)
Kollade Melodifestivalen och mina två favoriter gick vidare- Heat och Måns. Jag blev skitglad! Men det blev lite kaos såklart med lite missförstånd, tjafs och krossad fönsterruta. Men alla samlade ihop sig och fick skjuts ner till Harrys av Johan. In och hittade mamma och Sofie direkt och dansade och hade oss tills de stängde. Då blev det mys efter att jag nästan frusit hjäl, haha. Och jag var skitnöjd, var knappt bakis medans en viss annan mådde skit :P Snacka om skadeglödje :/ Jag är en ond kvinna!

Gick över hem till Jenny en stund vid lunchtid (så en annan sötnos fick sova lite) och snackade innan det blev bakismat med mamma och Sofie.Var så glad att jag inte var så bakis, sån lättnad. Tänk om det alltid kunde vara så, oj oj oj vilken lycka! :)




Idag har morfar varit över på en fika och setat och snackat lite skit, mycket trevligt.
Ikväll blir de att glo på när Almir och resten av Redbergslid möter Sävehof, som jag har längtat!
HEJA ALMIR!




Almir Suljevic'.

Kommentarer
Postat av: luus

mannen utan ögon

2009-02-16 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0