Blogg listad på Bloggtoppen.se

En cykeltur från Köping?


Igår var de fest som sagt. Big time. Började hemma hos födelsedagsbarnet Jennie och alkoholen flödade i hennes fullproppade lägenhet. Dans, lek och snack var även ingredienserna för kvällen. Tog bussen ner till stan, stackars övriga passagerare som fick höra deverse hammarbysånger av oss fullisar, eller jag sjöng typ inte, men iallafall. In på Lotus och fortsätta..Jimmy kom dit vilket jag var glad över, och även Krille kom hit med sin kompis Fred ifrån Köping. Vi hade inte träffats på länge så det var kul och han tyckte om att jag färgat håret (fast det var ju ett tag sen jag lämnade blonda håret) Dansade och hade oss, och blev buren såklart..måste vara någon slags festmetod?! Hamnar ofta i luften. Efter krogen skulle vi efterfesta, men de gick ju siochså, hamnade vid Subway med Jimmy, Karl och Maria. Gick hem till min kära inneboende Sofie och härjade. På med musiken och öppnade en cider, vet inte varför. Erik ringde. Jag skrattade och grät. Jag satt och tjoa och vinglade på toan, det tyckte Sofie var kul. Jag började värma mat.

Idag har jag lite minnesluckor men är på fruktansvärt bra humör, konstigt nog. Har tydligen bloggat i natt också, knäppt.
Vi ska snart köpa hem mat till matchen och bara ha de gott :)


Krille fick även för sig att komma tillbaka till Eskilstuna när han vänt hem till Köping efter krogen, fullis. Men han hade ingen skjuts så fick sms 03:52 med texten "Jag ska bara leta rätt på en cykel" HAHAHAHA! Så sjuk, tänkte cykla hit..


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0