Blogg listad på Bloggtoppen.se

6 månader


Idag blev min lilla plutt hela 6 månader. Sinnesjukt vad fort de går och vad han växer och växer. 70 cm lång är han nu och väger 9,3 kg. HELT SJUKT!! Börjar allvarligt bli jobbigt att bära honom, klen som  jag är. Han somnade ovanligt tidigt och lugnt efter en flaska välling och massa grattis-på-6-månaders-dagen-pussar. Då passadade en film bra, blev "Utanför din dörr" som jag sett förut, men den är faktiskt bra så låg och fnissade endel. Jag provade även på konsten att vara kissnödig under en hel film och ha dubblabyxor och filt på mig, jag överlevde. När filmen var slut var jag varm som en kamin. Börjar bli trött nu så tror jag ska lägga mig och försöka sova tidigt, förväntar mig stående ovationer av Erik. Ha!






Stänger du av mobilen när du sover?
- Nope, har den på ljudlöst...

Vem såg dig senast naken?
- Erik den stackaren.

Hur såg du ut på högstadiet?
- En fulare version av nuläget med träningsoverall.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Lättsam.

Har du celluliter?
-  Haha?!

Biter du på naglarna?
- Nej ursch nej.

Har du något handikapp?
- Inte direkt.

Är det rädd för att få hängbröst?
- Få!?

Svär du?
- Jajamensan!

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
- Jag är alltid trevlig.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- Ingen som helst aning.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- Något läskigt, typ som sniglar.

Har du blivit arresterad?
- Nej, de har jag inget minne av iallafall.

Är du rädd för Securitasvakter?
- Haha, absolut inte.. de är ju urgoa.

Har du någonting att dölja?
- Har väll alla.

Ljuger du?
- Händer väll nån gång.

Har du kysst en polis?
- Som sagt..inte vad jag minns.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- Skulle jag nog kunna göra :)

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- Finns många. "Vänner" verkar mysigt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0