Blogg listad på Bloggtoppen.se

SM!


Nu är väskan färdigpackad och jag är snart redo att rulla ner mot Karlskrona för en helg med massa handboll och hotellövernattningar..underbart! Fick halvpanik när jag inte visste hur långt de var mellan hotell och hall, men Garre lugnade ner mig och förklarade hur jag gör om jag går vilse eftersom han bott där, tänk vad bra! Och han om någon vet hur lätt jag kan gå vilse :D haha! har även försökt få igång min nedrans kamera eftersom jag lovade Mario att leka paparazzi under helgen, hm..får bli att sno pappas tror jag :P

Ne, dags att röra på sig tror jag.
Ha en bra helg, för det ska jag ha!

Puss, Alex.

Haha, värsta liket.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0