Blogg listad på Bloggtoppen.se

Julen är över


Jisses vad jag inte har haft tid med bloggen på sistonne. Varit och firat jul hos pappa och Camilla, hur mysigt som helst. Gott att dricka, äta, fina julklappar och mysig familj. Såklart älskade lilla skrutt också som for omkring med sin minsta kusin Lovis. Juldagen spenderades med mat ute på landet med resten av familjen, och byttes julklappar där med. På kvällen drack jag och mamma lite vin hemma och drog ut på Harrys och dansade! Träffade Amanda, Emma och Ida och drog med dom hem till Emma på efterfest i Slagsta, jag och Emil intryckta i bagaget på taxin!

Var helt död på lördagen och bara låg i sängen. På söndagen kom min brors tjej, Carolin hit med tåget från Göteborg och ska stanna till nyårsafton.

Idag mötte jag upp pappa på stan för lunch, även Noel smällde i sig mat, den glupska lilla läckerbiten!
Och inhandlade lite nödvändigt som klänning, smycken och 2 BH;er - de sistnämnda var fan årets köp alltså!
Sen kom farmor ner på stan och vi tog en fika med henne innan det blev systemet för att inhandla nyårs-drickat för min del - 278 spänn fattigare och två påsar med gottis rikare skiljdes vi åt och drog hemåt.
Nu har jag, brorsan, Carro och mamma varit och bowlat lite. Jag skrällde och var bäst, hehe! =)
Nu blir de snart CSI- mys!

Puss!

Noel på julafton, med hatten och ankan som var en av alla hans fina julklappar.
I bakgrunden syns lilla farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0