Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag tycker om mina arbetskamrater


Haha, jag halvdog igår på jobbet. För det första hade jag sovit max 3 timmar, hade skitsvårt att sova och vaknade hela tiden. När klockan iallafall ringde vid 05:15 var det bara att försöka gnugga det osynliga gruset ur ögonen, badda ansiktet med iskallt vatten och börja göra sig i ordning. Hade dock lite bråttom så min bästa plattång hamnade inte där den skulle hängas upp, nix, den hamnade i en halvfull skurhink. Jag blev inte glad, och det pyste och rykte! Svor en lång ramsa och tog på mig ytterkläderna och gick ut till Charlie som stod parkerad utanför mig. På jobbet hamnade jag på en ny avdelning, var lite sur på de först, men det gick jättebra! Men mitt när jag står där och beundrar alla fina bh:ar och andra läckra underkläder så hör jag ett knak och känner en svidande känsla mot mitt ena bröst..Min egna bh gav upp och försökte spetsa mitt bröst med bygeln. Fasiken vad det skavde hela dagen, så fruktansvärt ironiskt.

På rasterna blev det livliga samtal om vem som höll på med vem och vem som hånglade med flest på julfesten i fredags. Jag satt med munnen halvöppen för de mesta och såg ut som ett stolpskott..små söta flickor, ni är ju värre än vad jag är! ;) Moa hade sagt åt en kille att han såg ut som en tant, stackarn såg inte riktigt bekväm ut under jobbdagen. Konstigt?! Sylwia hade ramlat av scenen och slagit i rumpan och fått ett blåmärke som täckte halva hennes lilla rumpa. Vilket jag helt måste missat, eller täckts i en minneslucka. Adde gick in i en stolpe, jag fick både små kärleksförklaringar och ett "du tycker inte ooooom mig" tal....


Hur kan man inte tycka om sina arbetskamrater ibland alltså..jösses!


Christian och Adde. No words needed.


Några av mina favvisar på jobbet :)


Enda kortet jag fastnade på tror jag, det är Carros bilder förresten!
Min svarta kavaj och mitt hår syns där, mellan killen i rutig skjorta och han i svart!
ENJOY! Haha. Ser ut som att jag var den enda tjejen för tillfället, men icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0