Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag glömde facet hemma!


Igår var det ju jobb igen, med en oro över att kanske jobba över. Var på min nya favorit avdelning nästan hela dagen innan jag blev förflyttad de sista timmarna för att slöfockarna där inte klara sig ;) resultatet blev en timme och en kvarts övertid. mer pengar som tur var. men att jobba 7.15-17.00 var inte okej, ursch och blä! Charlie släppte av mig och Christian på vägen så vi tog sällskap sista biten hem. Väl hemma åt jag och slocknade rätt snabbt, vaknade när halva Criminal minds gått, fan!

Christian: Då har jag iallafall en anledning att duscha..de där lät fel, jag kan ju såklart duscha utan anledning med.

Idag försov jag mig, resultat av utmattningen från gårdagen tror jag. Pappa ringde och sa att han skulle hämta mig, då hade jag 20 minuter på mig. PANIK! Fick dra på mig en träningsoverall och lite mascara på ögonen, hemskt..kände mig naken och ful. Åkte iväg och tittade på en till lägenhet - den tycker jag om!
Hem igen och ut med hunden. Sen ner på stan och leta julklappar och inhandla alkohol. Och de sista jag sa till pappa var att jag skulle hem och göra mig iordning innan stan. Men nej, det glömde jag totalt! Så jag gick ner så, haha. Men ingen dog för det, som tur var..mer än jag när jag kom hem och såg mig i spegeln! :P

Inhandlade iallafall
- en julklapp till mamma
- två julklappar till noel
- julklapp till mormor & stefan
-julklapp till morfar
- julklapp till farmor
- alkohol
- ett par skor till mig själv ;)

Nu ska jag duscha och kanske få i mig lite lunch för det har jag också glömt bort! Pussar


Kommentarer
Postat av: Elin

va söt du är utan så mycket smink! =)

2009-12-21 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0