Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är sämst!

Jävlar vad länge sen det var jag skrev! Herremingud. Menmen, får bli en liten uppdatering iallafall.

I helgen var det JuniorElit cupen i Katrineholm och min bror spelade för Göteborg som vann såklart=)
Jag, pappa, Noel och farmor åkte dit på lördagsmorgonen och pappa skjutsade hem oss mellan andra och tredje matchen för jag skulle bort, sen åkte han tillbaka själv. haha! Var på förfest hos Jennie med skönt folk innan det var O'Learys lite senare, Nicklas Hocker spelade..och vem hittar jag inte längst framme vid scenen? - Jo, Adde!

Bildbevis på att Adde gillar Nicklas, han och hans sötvän står med sina nitar och skinnjackor och ser coola ut!

Senare på natten kom F till mig och stannade till kvällen efter. Började må skit på kvällen och blev inge jobb på måndagen, då blev det sängläge! På tisdagen blev det att fira lite goda nyheter och jullov för Jennie med henne nere på stan, med lunch på Waynes - kycklingspett, tzatsiki och bakad potatis för min del- mums!
Idag har jag, pappa och Noel traskat lite på stan och jag inhandlade lite alkohol ifall de blir något roligt på juldagen. Träffade även Emma och Amanda :)

Nu blir de ut med hunden, sen slå in de sista klapparna och bara mysa! Min bättre halva har ju varit här sen i söndags och det är så roligt att bara umgås med honom! Igår kolla vi film och garva och lagade hamburgade och mumsa lussebullar och mjölk! Love you.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0