Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är beroende


Jag vill rymma, till ett varmt land och fly från snö, is och allt annat obehagligt vintern medför!
Ursch vad trött jag är på detta. Funderar på att knipa hårt med ögonen, och önska jättemycket så kanske jag vaknar upp hos Emma i Austrualien imorgon. Fira nyår på stranden är inget jag tackar nej till just nu.

Men nog med klagande. Idag väckte jag turterduvorna vid 12 tiden och vi gjorde oss klara för lunch på Ming med pappa och farmor. Mätta och belåtna drog jag och Carro till Tuna Park för att byta min nyårsklänning. Köpte en ny, en annan finare, ett par skinnbrallor (oh yes i did!) och varför inte ett par nya skor? Dom absolut finaste i samlingen tycker jag, men mamma säger att jag säger så varje gång, hehe. Åkte hem och fixade naglarna och åt tacos. Nu blir de ögonbryn sen film!

Puss!

Tyvärr krånglar det med bild på mina nya fina skor, så bjuder på en på söta Carro istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0