Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hemma.


Hemma igen efter en handbollshelg i Karlskrona. Sjukt sliten och död i ryggen! Blev grupptvåa efter en rätt meningslös match mot arrangören Hästö som kämpade för en plats vidare.. Så RIK och Hästö vidare till steg 4 i januari och Guif, Tyresö och Lugi (!) är ute. Synd att Guif åkte, hejade såklart på dom på deras matcher!

På lördagskvällen blev de sen middag på hotellet efter match, buffé. Var väll ingen succé för mig, men lite gick allt ner. Somnade skapligt och upp igen kl 8 för frukost och dra till hallen för att se Guif spela vid 10. Våran sista match var 4 så efter de var det att packa in sig och rulla hemåt, höll mig vaken någon timme på vägen och för mat men sen slockna jag! Sovit som en stock hela natten, fick tacka nej till jobb imorse och sovit endel på dagen - jag är helt slut! Och måste packa upp och grejer, noll energi. Haha!

Nu är det bara att ladda om batterierna för steg 4 i slutet på januari!=)

RIK <3


Saknat tjejerna och Noel!
Och nu har Ems åkt! ;(


Kommentarer
Postat av: sandra

saknat dig!

2009-12-07 @ 19:32:27
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0