Blogg listad på Bloggtoppen.se

HAPPY NEW YEAR


Gott nytt år mina vänner och läsare. Hoppas året varit bra och att 2010 blir ännu bättre.


Idag var jag segast upp, kl 12 vaknade jag. Då stod min bror redan på stationen och väntade på tåget som skulle ta honom till Göteborg. Flickvännen lämnade han kvar här ett tag, så hon höll mig sällskap medans jag började fixa mig inför kvällens bravader. Men nu har hon satt sig på sitt tåg mot Stockholm, lyxfian åker inte tillbaka till Göteborg, nej, hon drar till Thailand i nästan 3 veckor. Inte ett dugg avundsjuk! (Jag ville nästan byta skepnad med henne och dra istället för henne!)

Ikväll blir det middag och fest med mina tjejer, underbart slut på 2009 och början på 2010 - med dom bästa!

Min nyårblåsa som jag och Carro hittade igår. Min brors flickvän har bra smak! ;)

Och mina supersnygga skor jag köpte igår, som gjorde mig officiellt fattig och 1,80 cm lång. Yey!

 

Detta ska ju självklart kombineras med massa accessoarer, min andra stora kärlek. Nu ska jag fortsätta locka mitt hår och knäppa en cider! Gott nytt alla underbara! <3 / Alexandra


Kommentarer
Postat av: ems

happy new year baby =)

2010-01-02 @ 03:10:17
URL: http://emsiaustralien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0