Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ge mig din energi unge!


Blä! Idag är jag allt annat än på topp..svårt att andas, hostar, ont i lugnorna, halsont och en rinnande röd näsa!
Hoppas verkligen att det går över till helgen, ursch och blä att jag alltid ska må dåligt på vintern, och speciellt kring jul. Alltid samma visa, varje år!

Igår trotsade jag iallafall förskyldningen och drog ner på stan med den lilla terroristen Noel som är ansvarig för min sjuka :P Han låg och sov dryga timmen så då passade jag på att vandra runt lite. Mötte upp Amanda och Lollo innan Emma kom senare. Satte oss på Hurtigs med en klängapa Noel i famnen. Gick runt lite till innan vi gav upp och gick hem vid 4 tiden, skönt med några timmar med Emma nu innan hon snart åker! (och även Amanda, och Lollo såklart!). Hem och busade lite. Handboll kl 19, Noel flög runt överallt och var togpigg trots att han sovit och ätit så dåligt..Upp i famnen, gosa, ner och leka, upp i famnen, ner och leka..tröttsamt! Vid halv 10 slocknade han iallafall. Jag var sjukt trött och orkade inte ens hålla mig vaken till CSI avsnittet vid midnatt, skräll som fan!

Idag skulle jag träffa Emma och Lollo igen, men har ingen energi alls känner jag. Så blir en hemmadag igen och försöka göra något nyttigt iallafall!

Puss!


Den lilla terroristen i action igår kväll..varför sova liksom?!

(YEEE MIN SLADD FUNKAR IGEN, NU BLIR DE MER NYA BILDER!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0