Blogg listad på Bloggtoppen.se

En lyckad fest


Oj, vad jag är seg! Känns som att jag sovit bara ett par timmar, men det är mycket mer än så! Fredagen var iallafall riktigt lyckad. Blev ändrade planer så istället blev det lite drinkar hemma hos Martina med Madde, Anna och Annis. Mycket trevligt! Sen gick vi ner till Harrys där personalfesten ägde rum. Hela övervåningen var uppdukat med rader med långbord och julmat serverades, helt okej! Ryktades om att vi var 200 pers, vet inte om det var så många eller om det var så många som var bjudna från företaget. Men mycket folk var det iallafall och det var jättetrevligt. Borden försvann och blev dansgolv som vanligt istället och dörrarna öppnades för allmäneten. Amanda, Ida och Emma kom =) Efter krogen stängt och spelningarna som vi stog och headbangade på, (speciellt jag, Adde, Sylwia och gruppchefen Gabbe :P) var slut så drog jag och Amanda till en lägenhet vid Rinmansparken på efterfest med några speedway killar..Var också kul, drack öl och så innan vi gick hem vid 7 tiden!

Grattis till Erik som vann Idol, yeho (Calle's version av vinnarlåten gav mig dock rysningar!)
Och grattis till min vän Frankie som fyllde igår igår!


Får se hur många det är som skäms på jobbet imorgon, och roliga grejer från fredagen som kommer avslöjas ;)
Nu ska jag duscha ur ett kilo hårsspray (tur att Adde inte fixade mitt hår iallafall, då hade jag haft 2!)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0