Blogg listad på Bloggtoppen.se

En dag med Noel och farmor


Igår var det mysdag med Noel, bästa dagarna. Var ute och gick medans han sov, bra med motion!!
Sen mötte jag upp farmor en stund innan han vaknade. Knalla in i några affärer men hittade ingenting vi gillade.
Tog varsin latte på 21an och Noel fick mellis =) charmtroll! Gick runt lite till, och sen till systemet innan vi gick hemåt till pappa och lekte och myste. Åt mat och senare blev det kvällsmys med glögg och glass, mumsigt!

Tog en sväng förbi Jennie på hemvägen för att hämta min locktång och snacka lite skit. ;)
Senare blev det som vanligt - tv-tittande i sängen innan det var dags att sova!

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, städat och bytt sängkläder, har dock badrummet kvar..men det sparar jag tills imorgon. Har även kollat damerna vinna över danmark, fixat ögonbryn, naglar och hårmask! Nu ska jag fixa något att äta, lägga på en ansiktsmask tror jag och ladda inför morgondagen. Pussar!


En liten glad cafébesökare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0