Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagens puckon!

För ett tag sen diskuterade jag och min vän Sandra lite handboll i Skövde..Idag togs det upp igen:

Alex: Ska du till Skövde eller?
Sandra: Nej, för Johan och dom ska inte dit. Ska du?
Alex: Japp. Okej, vad synd!
Sandra: Mm, när är det då?
Alex: Hm, jag vet inte.

Efter en stund och lite tänkande..

Alex: Vad var det du syftade på i Skövde ni inte skulle till?
Sandra: Jag vet inte, vi ska inte till Skövde iallafall
Alex: Ne för jag tänkte först på Skadevi, men de var ju förut. Vi ska dit på steg 4
Sandra: Aha, haha
Alex: Fan vad dumma vi är!
Sandra: Haha, noll koll liksom.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha omg! :)

2009-12-16 @ 21:10:23
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0