Blogg listad på Bloggtoppen.se

2009 listan.

Dags att sammanfatta 2009 kanske? Herregud, känns som att de senaste månaderna bara flygit förbi.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Mycket, men främst att jag skaffade en lägenhet
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, det tror jag inte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min farfar.
5. Vilka länder besökte du? Trist nog så jobbade jag inte ihop tillräckligt för att dra på en till resa, så det blev "endast" en resa till mormor i Spanien i April, inge fel med det alls..men skulle velat åka något mer!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer kärlek och pengar!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 april.
8. Vad var din största framgång 2009? Jobbet och lägenheten tror jag.
9. Största misstaget? Att inte släppa taget.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk, ja! Skadad? Inte vad jag kan minnas, bara småskavanker!
11. Bästa köpet? Kan det varit de nya BHerna jag inhandlade häromdagen? Kanske. Annars något par skor tror jag nog. Har blivit total såld på skor!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol och krogbesök skulle jag tippa på!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner, familj och självklart Noel.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Jay Z & Alicia Keys - Empire state of mind.
- La Roux - Bulletproof
- Dead by April - Promise me
M.m!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär samma skulle jag tro.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit alldeles för länge.
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen.
19. Blev du kär i år? Ja, jag tror de faktiskt.
20. Favoritprogram på TV? Som alltid: CSI, Criminal Minds och Cold Case!
21. Bästa boken du läste i år? Någon bra tjejbok i Spanien, minns inte namnet på den dock!
22. Största musikaliska upptäckten? Muse, hatade dom förut pga av deras fula namn på bandet, haha!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny telefon.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag kan minnas faktiskt, brukar oftast få det jag vill ha, inom rimliga gränser såklart!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?  Hade lokalfest med mina närmaste vänner!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer tur i kärlek skulle inte varit helt fel!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Samma som innan, bara lite mer intresserad av det kanske.
29. Vad fick dig att må bra? Musik, mina vänner och familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Senaste infallet är nog Garret Hedlund, annars är det måånga!
31. Vem saknade du? Carro och farfar.
32. De bästa nya människorna du träffade? Hm, det är nog många fina människor! Svårt att nämna. Men Frankie kan nog ta första platsen där iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0