Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sex, drugs & rock 'n roll...och pannkakor?


Idag när jag vaknade låg jag kvar ett tag och läste i min bok, efter ett tag gick jag över
till tidningen istället. Fastnade för en artikel om bland annat Dead by April.. Jag längtar så!
Mitt i min längtan läste jag något jag blev mindre förväntansfull över..

Ur Folket den 27 augusti 2009.(Bara vissa delar av artikeln!)

" På fredag och lördag är det dags för den 19:e upplagan av rockfestivalen. Platsen är Strömsholmen.
Nytt för i år är att det blir en liten festivalby på Strömsholmen.
Där kommer bland annat Svenska kyrkan att ha ett tält där man kan ta det lugnt och frikyrkorna kommer
att bjuda på pannkakor."





Whaaaat? Bara jag som tycker att orden "Svenska kyrkan", "ta det lugnt" och "pannkakor" inte hör hemma i detta sammanhäng? Var det inte en rockfestival nyss?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0