Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pain, pain, pain!


Det gör så sjukt ont, jag fattar inte vad jag gjort och hur jag ska få det att försvinna.
Har inte blivit bättre på 2½ vecka, och känns inte som att smärtstillande hjälper..HJÄLP!
Och vill inte gå till doktorn heller utifall det är något så jag riskerar att knappra piller
på min födelsedag, vilket vore förjävla tråkigt! På tal om födelsedag..panik som vanligt..
vilka bjuder man?! Man vill ju inte ta för givet att någon vill fira mig, eller inte bjuda någon som
känner sig förolämpad. Skitpelle! Och vart ska vi hålla hus?! Känner mig lite smått panikslagen..
Både för folk, lokal och denna envisa smärta..fi fan!

Puss och aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0