Blogg listad på Bloggtoppen.se

NOEL 1ÅR!!!


Grattis världens bästa gullunge på födelsedagen,
det finns ingen bättre än dig och jag älskar dig mest av allt!
Min största önskan gick i uppfyllelse, som stått på önskelistan
så länge jag kan minnas...Du. Hoppas han blir nöjd med sina
presenter nu också..fast dom får han när vi firar han på söndag =)

Idag har det annars varit jobb 9.15-15.45...DÖD!
Försökte trösta mig i Franks famn när han strosade förbi,
jag fick bara en halvhjärligt klapp på axeln, inte så snällt min vän. Haha!
Sen ut på landet och åt kräftor och tog ett glas vin till "förrätt" innan vi åt
grillat med massa gott. Brorsan är hemma från Göteborg också för cup
i helgen, sitter nu med färg i skallen..Han vill ju vara som sin syster och
gör också blonda slingor ;) Ska kolla fotbollen sen och sen sooooova,
jobbar imorgon med..dock tidigare, 7.15 börjar jag :(

För övrigt:
- Mormor dansade limbo med hundkopplet
- Simon kan inte skillnaden mellan brytbönor och sparris



Puss! / A

Kommentarer
Postat av: axelklapparn

"halvhjärligt klapp på axeln" Jag får skylla på att jag ser så dåligt där inne! såg inte att det var du...... =P

2009-08-19 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0