Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mitt mystiska avskedsbrev

I brist på annat gjorde jag ett "gör det själv avskedsbrev" - såhär blev mitt resultat:
Gå in bilddagboken, oskarsyster och 7februari 2008 för att göra ditt egna test om du är lika uttråkad som jag.


Käre Snyggaste killen ever.
Jag vet inte hur jag ska säga det här, men vår affär är död. Jag tror att jag förstod det  när jag såg det krympta huvudet, och jag såg dig i din lya stöta på min bästa vän.
Jag är säker på att du är köldskadad nog att förstå att din Honda suger.
Jag skickar tillbaka dina kärleksbrev, men jag behåller ditt foto som ett minne.
Du ska veta att jag spelar in en film om ett passionerat intresse om möss.
Gå och dränk dig / Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0