Blogg listad på Bloggtoppen.se

Keep up the good work dudes


Måste bara säga tack som fan för alla fina kommenterer, supergulliga är ni!

Sen en god nyhet, Jag har äntligen "övertalat" Sofie att festa med mig ikväll,
låter väll rätt sorgligt men skitsamma, jag tycker iallafall att det är på tiden, var
ju trots allt ett par veckor sen sist, och det är väldigt ovanlig!
Har dock inte fått tag i Frankie än, och Rickard spelar dataspel som den nörd han är.
Vad hände med att vi skulle börja tidigt och festa hela dagen grabbar?
Bara jag som håller mina löften?

Eller så kanske det blir bad och grill hos Linus med grabbarna, vi får se helt enkelt,.
Jag är bara glad att Sofie ska vara med, sen kan jag sitta på en parkbänk om det är så..

Vi ses i vimmlet!



-
Undrar om det vore något för mig att ha Frågestund?! Hm..Värt att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: emmy johansson

Festa är riktigt kul! Hoppas du får en bra kväll/natt nu då! ;) kram

2009-08-15 @ 16:50:49
URL: http://emmmyj.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi vad gullig du är gumman<3

2009-08-15 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0