Blogg listad på Bloggtoppen.se

Im still alive


Jag lever.
Denna vecka har inneburit
- Sov i soffa 5 nätter, ryggont
- Ont som fan i käken, igen
- Noll koll på omvärlden
- Massa timmar mindre sömn än vanligt


Jag och Frankie mobbar Rickard som har mysig dejt.
Egentligen är vi avundsjuka och undrar varför inte vi har det så bra.
Jag känner mig som en 15åring, fast det är Rickard som ska tillbringa helgen
med sitt nya dataspel.

Vad ska vi göra ikväll?!
Förslag?
- Leka 15åringar och dricka häxblandning

"Lätt fixat" - säger Frankie.

Kommentarer
Postat av: Frankie

Kunde inte sagt det bättre själv =). Lever du idag också?

2009-08-15 @ 10:27:04
Postat av: Amanda

Vilket bra förslag. ;)

2009-08-15 @ 15:59:09
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0