Blogg listad på Bloggtoppen.se

Im a fyllematslover


Sjukt bra dag igår säger jag bara. Började med en dag i kära Sporthallen och kollade på brorsan och hans lag vinna sina 3 matcher, bra killar! Noel charmade allt och alla, men mest en 4-årig Thea. "Men vad säger han för nått då?"
Lunchade med pappa och farmor på Subway, kladdigt. Köpte present åt Fia, och kom ut med en outfit till kvällen också : nya leggins, tunika och örhängen! Hem och fixa sig efter allt och cykla över till födelsedagsfirandet.
Gottade oss med glass, maränger och goda tillbehör. Spelade ölspel, dansade till Spice Girls och allt annat..oändligt många skratt, som vanligt med dessa människor. Så bra! Tack Fia för en bra förfest, hoppas du är nöjd med presenterna gumman!

Hojjade ner på stan och in på Harrys och dansade loss innan det blev hemfärd när krogen stängde.
Vi började prata om fyllemat på förfesten, och jag började fundera på om jag alltid mår kasst för att jag aldrig äter fyllemat. Operation Fyllemats-testning satte igår när jag kom hem, värmde en färdigrätt och åt - allt smakar bättre på fyllan! ..Resultatet? - Wholla! Inte en susning av baksmälla idag, underbart! Alex är nu en fyllematsälskare!

Brorsan och resten av RIK vann semifinalen vid 12 så nu väntar final kl 17, HEEEJA! Innan det ska vi nu ha kalas för älskade Noel. Nu ska jag njuta av min bakfullsfria dag.

Tack för gårdagen!
Fia Ida Sofie Emma Sandra Linda Johanna Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0