Blogg listad på Bloggtoppen.se

Im a dreamer, a dreamer i am.


Sjuuuuka drömmar jag hade i natt...så otroligt verkliga!!

Igår jobbade jag igen, (07.15-15.45) ännu mera död. Lyckades försova mig också, vaknade 06.15..men duktig som jag är befann jag mig i gemenskapen på morgonmötet 07.15, nyvaken som fan! Efter jobbet åkte jag hem och sov en timme innan pappa kom och hämtade upp mig oss, hem till honom och käkade Kina mat, mums. Och Simon gav Noel sina presenter eftersom han kanske inte kan vara med och fira honom på söndag. Tog fina bilder igår också, får lägga upp dom sen.

Nu dunkar jag lite Paramore, nyduschad och utvilad..Ikväll blir det nog fotboll om vädret håller.
Imorgon blir det upp tidigt och kolla när brorsan spelar cup med sitt Redbergslid här, så kul! :)
Och på kvällen är det födelsedagsfest för Fia, ska också bli riktigt kul!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0