Blogg listad på Bloggtoppen.se

Grekisk middag


Det blev lite sent i natt, dubbelavsnitt av Mad men som jag blivit totalberoende av och sen självklart två avsnitt av mitt älskade CSI. Det gick halvtrögt att vakna imorse, ögonen ville inte riktigt hänga med. Beslutade mig för att gosa ner mig under täcket igen med en bok, efter den första boken började jag på en ny som jag dock bara läst några sidor på än,
-"dumpa matthew!" av Jane Fallon, det verkar vara riktigt bra iallafall!
Cyklade ner på stan efter en snabbfix till 6 och mötte upp pappa och farmor för middag,  favoritmaten - Grekiskt!
Slog oss ner på Athena och babblade och njöt av den goda maten. Grekisk sallad, sezita och kataifi blev det för min del - skitgott!

Tack för en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0