Blogg listad på Bloggtoppen.se

En smula panik och mycket frustration till det


Man ska helt enkelt vara ute i god tid har jag börjat insett, jag tänkte dock inte så långt denna gång.
Nu sitter jag är med paniken inom mig, frustration så jag skulle kunna slå sönder något och fjantiga tårar som envisas med att rinna ner för mina kinder. Jävla skit säger jag bara, jävla skit helt enkelt! Lokaljäveln är upptagen på lördag och nu står jag utan plats för min fest, hur irriterande som helst. Jag har ingenting planerat, inte förvarnat vänner, (mer än att dom vet att det är då jag fyller så man borde ha en liten föraning kanske). Jag blir så arg på hela situationen, fan också.
Vet inte hur jag ska lösa detta..i värsta fallfår man väll skjuta upp det, sin egen födelsedag, uppskjuten. Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0