Blogg listad på Bloggtoppen.se

En dag med farmor


En solig och varm dag med farmor är avklarad. Jag är trött i benen. Vi skulle träffas för att byta en telefon och jag skulle fixa lite papper. Slutade vi där? - Givetvis inte! Vi shoppade lite och fikade också, äppelpaj och karamell-latte. Inhandlade en snygg BH i rätt storlek, hur glad som helst blev jag! Och lite tillbehör till sminket, mycket bra inköp gjorde jag idag..och det bästa? Det är bara några fjuttiga dagar till lön, och mitt kort är inte tomt. Jag är båda glad, förvånad och aningen stolt.

Nu ska jag hinka i mig vatten i värmen.
Puss! / A.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Mysigt:)

2009-08-24 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0