Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det blir aldrig som man tänkt sig


I ett samtal med min mamma, jag har alltid rätt - nästan.

Mamma: Hur ska din mage klara två dagars festande på raken, du vet ju hur dålig du blir?
Jag: Men ge dig fan, man tar de lugnt på fredagen och "värmer" upp inför lördagen.

Tvi fick jag! Blev ingen uppvärmning på fredagen. Haha!
Började med förfest hos Jennie med Carro, Sandra, Elin, Elin, Miranda, Jessi, Amanda. E och lite manfolk.
Lite spel och alldeles för mycket dricka senare rullade vi ner till Nybron, jag som skulle vara nykter var ju värst..haha.
Fick skjuts hem av Amanda (<3) och snälla E tog taxi hem till mig :)

Lördagen var en ständig kamp om jag skulle ge upp, dra täcket över huvudet och somna om eller hålla vad jag sagt och köra en dubbel - det blev det senare. Orkade dock inte riktigt ta mig iväg någonstans så vi hamnade här, jag, Sandra, Sandra, Jennie och Camilla. Ölspel och musik och bra sällskap- Jag mådde bra igen. Ner och ut på harrys och dansa dansa och akta sig från taffsande slemproppar. Gick till Corner och hälsade på Carro som jobbade efter och väntade på att hon skulle sluta jobba. Jag och jennie slog oss ner vid Bobbo och Jonas - Kramp! Vi skrattade så vi grät nästan. Haha! Carro slutade vid halv4 då åkte vi förbi och hämtade E och åkte hem till mig.



Mitt sällskap på lördagen.  Sandra, Camilla, Jennie och Sandra.


Sandra och Camilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0