Blogg listad på Bloggtoppen.se

Är jag sliten, eller börjar jag bli gammal?


Poff, man kommer ur tonåren och vips.. man blev seg som ett vingummi som legat framme alldeles för länge.
Är detta betalningen för en rolig födelsedags helg, eller börjar jag nu mitt liv mot ålderdomen?! Fy fan.

Lördag, själva födelsedagen, var jag seg. Var ute och firade mig på landet med mamma, mormor, stefan och morfar. Av dom fick jag gardiner, påslakan, tröja, partyjacka, byxor, kontanter, presentkort på tatuering, fler tallrikar, MP3 med inbygd video m.m.. Invigde partyjackan och tröjan redan på kvällen när det var tjejförfest, Sandra stod för lokal, hennes pojkväns lägenhet. haha! Jag var skitseg och mådde halvkasst men det vände sedan ute på Harrys till fylla och fart och fläng! Lite minnesluckor hör väll till firande? Jösses.

Söndag, vaknar, mår ännu sämre. Får bita ihop och åka till pappa till 6 och äta mat och firas där med han, Camilla och farmor. Av dom fick jag, kastruller, stekpanna, kastrullunderlägg, slevar, ett fint fat och ny mobil - Yes!
Fick telefonen jag hae önskat mig med både det ena och det andra - bland annat bloggfunktion! Wooh!

Samsung TouchWiz.


Kommentarer
Postat av: Jennie

du är 20+ nu vettu ;)

2009-08-31 @ 20:26:51
URL: http://nilseen.blogg.se/
Postat av: Ida

haha nästan bara en massa "flytta hemifrån" prylar, det kanske är en hint ;) haha

2009-09-02 @ 21:58:35
URL: http://eyedaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0