Blogg listad på Bloggtoppen.se

Waiting for a sign, that you've made up your mind.


Hej äckelmåndag! Måndagar är trista. Speciellt när det är tråkigt väder också. Blä. Ingen träning blir det idag heller, Jennie har ont i halsen och jag hostar fortfarande snart ur mig lungorna. Ont gör det! Men men..

I lördags var det ju självklart fest på schemat och jag hade gottigott från Spaniens Carrefour att klunka i mig under kvällen. Mycket gott! Jag och Sofie började med att äta middag här, grillad. Mums! Vid 8 snåret tog vi cyklarna de 50 metrarna bort till Frankie där han, Rickard, Johan och Micke befann sig. Sen kom söta Emma. Vi drack, hade livliga samtal och lyssnade på rock, mycket bra! Vid halv 12 snåret tog vi hojarna, eller jag blev satt på pakethållaren och drog ner till stan. In på lotus och träffade gulligt folk, speciellt Madde och Amanda! När det var stängning efter en jävla massa roliga danser hittade jag inte min cykel på torget,sådan jävla otur. Har inte cyklat på den på nästan två år, precis lagat punkan på däcken och då blir den snodd. Men jag gav mig inte, fick ner Erik för att hjälpa mig men dock gjorde heller inte det underverk. Fick gå hem sur och motvilligt utan min cykel, på mina höga klackar med sår på fötterna. Men fick snart ett leende på läpparna igen, ohlala. Perfekt!

Vaknade rätt tidigt, mådde hyffsat och bestämde mig för att promenare ner till stan för att se om cykel möjligtvis inte stod där nu. Jag hade fel. fick ännu ondare i fötterna och beslutade mig för att sätta mig på bussen, där träffade jag Emma, min söta gulliga Emma. Senare på dagen blev det värre med baksmällan och tillbringade resten av dagen i soffan och kvällensplaner blev inställda.


(några veckor gammal partybild)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Ja du ser, det är inte säkert i stan.. men i skiftinge, där kan man ha cykeln stå i mer än två år utan att bli snodd.. ;) <3

2009-04-29 @ 20:23:25
Postat av: Catrin

Ja du ser, det är inte säkert i stan.. men i skiftinge, där kan man ha cykeln stå i mer än två år utan att bli snodd.. ;) <3

2009-04-29 @ 20:24:26
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0