Blogg listad på Bloggtoppen.se

Underbara älskade


Helg igen, satan vad veckorna går fort alltså! Idag försov jag mig, jättekul! Så fick slänga på mig kläderna och snabbfixa mig innan pappa skulle med mig och Noel på promenad. Så vi gick en promenad och pratade och hade oss i ungefär 2 timmar, åt glass som blev min frukost och hälsade på farfar en snabbis. Noel var skitgullig som vanligt och satt och pratade i vagnen! Hem till mamma och äta påsklunch innan jag tog tag i städandet. Blev en timmes rejäl städning av sovrum och badrum till Hansonskrivan som uppskattades sådär, men jag älskar den! haha! Somnade en stund i soffan innan det blev tacos med min mamma och bror. Efter de träffade jag Sofie och vi satte och på en bänk i vårkvällen och pratade, nu kollar vi på "underbara älskade" och bara myser vi två, Underbart!


Såhär mycket tycker jag om min vän, puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0