Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sveriges sämsta cykelförare


Undra hur många gånger jag säger ordet "jösses" per dag? Någon som håller räkningen!?

Nåja, har uträttat dagens inbokade ärenden, plus hämtat min käre cykel i Ärsta där den varit på långsemester, gick lite skakigt i början tyckte jag, livrädd som jag var. Och vad upptäcker jag efter ett par hundra meter? Jo, ingen luft i däcken.. skapligt trögt att ta sig hem, men hem kom jag, halvdöd och hann inte ner och träna med Jennie..men något säger mig att jag får lite träningsvärk ändå, klen som man är och oerfaren cykelförare!

Nu sitter jag med kladd i håret, äntligen!
Ser visst att jag måste springa in i duschen och skölja snart, hoppas det blir fintfint, yeho.
Sen ska vi laga mat, typ och jag ska se "unga mödrar" givetvis!

Kommentarer
Postat av: Catrin

haha jag hade inte ens tänkt på att det inte va någe luft i däcken, fast det är väl egentligen ganska logiskt då den har stått i två år.. :P

2009-04-07 @ 22:55:40
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0