Blogg listad på Bloggtoppen.se

Semestra med en knarkare

Igår kväll var det GUIF-Lugi match, jag, Jennie och Sara var på plats och tjoade och hejade på de våra!
Mycket knäppt folk runtomkring, jag menar..om man ska leka expert, då ska man väll kunna uttala namnen rätt?!
Och små fjortisar som skriker prsonangrepp, mycket omoget och osportsligt! Men Guif vann och vi var glada ch kokheta!

Idag gick jag upp rätt tidigt, för att vara jag. 12! Yeho. Fixade mig lite och sen häntade Jennie upp mig för ett träningspass på gymmet. Blev inget direkt höjdarpass så får skärpa mig imorgon, först var vi bara 3 st. Jag, jennie och snyggingen. Helt plötsligt var det jättemånga. Det är inte lika kul! Sen åkte vi på lite ärenden. Nu har jag klämmt i mig en sallad och pratat med Erik som har tråkigt på jobbet. Ska strax se "unga mödrar" sen ska jag läsa min nya VeckoRevyn och bara mysa i soffan hela kvällen.

Catrin påminde mig om något roligt som hände när vi var i bulgarien 07. Jag skrattar bara jag tänker på de. Vi misstänkte att en av killarna (det var vi tre tjejer och 14 killar!) betedde sig så konstigt, och de andra höll med oss. Han var liksom för sig själv hela tiden, även när vi gick och åt, badade osv. Så jag och Catrin tog tag i saken och följde efter honom en dag, spioner på högsta nivå gömde vi oss så galant. Vi såg att han gick fram till en gubbe och betalade honom, vi utbrast direkt "Vi hade rätt, han köper knark!" mitt i våran extas om hur rätt vi hade och hur skumt det var så hade han kommit på oss. Men icke var det knark han hade i nävarna, det var en plastmugg med melonbitar! Vi var skapligt förvånade och fick bara ur oss "vi följde efter dig för vi såg att du var själv och skulle kolla om du skulle med oss?" JÖSSES! Tänk om det hade varit knark, då kanske han hade typ dödat oss för att vi upptäckte honom :S Läskigt.
Men vi alla kom hem helskinande som tur var och knarkfunderingarna lades på hyllan, han ville bara vara för sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0