Blogg listad på Bloggtoppen.se

Never look back.


Hämtat ut min medicin idag, läkarjäkel som skrivit ut för 30 dagar när det skulle vara 365 dagar, SMART!
Åkte med min mamma och handlade innan det blev hemfärd en stund innan sporthallen.
Efter de kom pappa och hämtade mig och min bror, åkte och hämtade mat och hem till honom.
även Noel deltog flitigt i samtalen kring matbordet, så jävla underbart söt! Sedan kröp han runt på matbordet, det var också charmigt, när han är liten iallafall:P Myste lite i soffan och busade med Erik i telefonen tills lillplutten blev kinking, fick sin välling och sa godnatt. Pappa skjutsade hem oss i sin nya pärla och min bror övningkörde hem medans jag gosade där bak och kollade på "Bernad och Bianca", Hahaha!

Nu sitter jag och pratar av mig med min stjärna, Jennie, Det är guld värt! Ska väll säga godnatt till Erik strax innan jag ska försöka sova för imorgon ska jag upp tidigt, pappa ska med mig och Noel på promenad!

NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0