Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nobody without you


Idag har det varit en riktig trevlig dag med Jennie och Carro, spenderade ett par timmar skrattandes på Waynes innan det blev lite shopping. Haft jättetrvligt! Sen hem och slängt i mig thaimat som blivit lämnat till mig, mycket snällt. Ska över till pappa om ett tag och kolla på matchen ikväll, hoppas verkligen att Guif tar der ikväll! :)


Jag och min lilla klängapa Caroline, typ i januari eller något..


Do you think of me
Do you care for me
Would you die for me
Like I'd die for you

Why I never said
I guess I was afraid
You wouldn't feel the same
Loving you away ...

Nobody without you
But a wreck of a broken heart
Nobody without you
Just a cry in the desert
Everything about you
Oh Oh Oh Oh Oh
Reveals that I am
Nobody without you
Oh Oh Oh Oh Oh
I keep trying
I keep on trying

In your eyes I see tomorrow
Chasing every cloud away
In your hands I feel the sorrow
You have saved me
You have made me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0