Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let's take what hurts and write it all down.

Ja, jag vet..skitdålig uppdatering, ber så hemsk mycket om ursäkt till de som tydligen drabbats av detta! HAHA
Men jag har faktiskt, otroligt nog, ett liv utan min älskade blogg också. Ja, hör och häpna!

Lördag: Fest på kvällen. Blev att sitta och dricka vin och cider och snacka skit till min braiga musik med mamma och Sofie. Efter de var det Harrys som gällde, mycket kul folk ute. Blev buren som vanligt av Christoffer, du borde typ gå på gym eller något istället för att se mig som din träning :P Dansade och hade oss, jag hade en flock av de svarthåriga efter mig, mycket irriterande.. Träffade en nykter Mäki som var hemma från skåne och hälsade på och sen träffade min förtvivlade Emma, vad jag älskar henne! Hade typ efterfest hos en bekant vid namn Marcus innan det blev promenad bort till Erik där även Anton befann sig, fick dock sova i trappan ett tag, haha..Jösses! Många konstiga samtal den natten.

Söndag: Vi vaknade rätt skapligt och åkte till Coop, killarna skulle äta köttbullsmackor och dricka öl ute i solen. Jag tänkte mer på att sova så gjorde de i ett par timmar innan jag, mamma och Sofie tog en promenad, sen var jag död igen och sov lite till innan tv-kvällen började!

Ja, det var resten av min helg, igår gjorde jag ändå ingenting intressant vad jag kan minnas!

Idag: Blev stan med min käre vän Jennie, behövde inhandlas lite. Blev törstiga och slog oss ner på 21an efter ett besök inne hos Erik. Jenny kom även och gjorde oss sällskap, men jag pratade i telefon med en uttråkad Erik jobbandes mitt emot, haha! Gick runt på resten av ärendena innan det blev träning, fy fan vad jag är slut i mina stackars lår! Promenerade hem och nu ska jag sätta mig på balkongen och mysa i min ensamhet innan Unga mödrar börjar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0