Blogg listad på Bloggtoppen.se

"Les afganes on tour" - världens mest patetiska tjejgäng.



Jag blev så jävla förbannat när jag läste ett inlägg på en blogg om ett maskerat tjejgäng som förföljer Tokio Hotel och hotar dom, kastar ägg på deras hus och trakasserar även deras familjemedlemmar. IDIOTER! Fula som stryk ser dom ut och vara också, inte konstigt att de måste maskera sig. Och den ena av dom, fimpade en cigg på Toms bilruta och fick ett slag för incidenten. HELT RÄTT TYCKER JAG, hur mycket ska dom behöva stå ut med? Och var gör den lilla kossan? Jo, anmäler honom. Fy fan. För att själva läsa inlägget går ni bara in på Tokio Hotels länk på min blogg och läser inlägget "Les afghanes on tour".


Heja Tom, det där gjorde du bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0