Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jösses amalia!


Dra på trissor, hoppa upp och rita kors i taket... ja gör vad fan du vill när du är förvånad!  Jag är vaken och har varit de sedan 9.45, det är fanimej inte illa pinkat för att vara jag. Som toppet på moset har jag dock sovit ungefär 5 timmar efter att pojkarna igår fått för sig att lira poker här hela natten, och med öl med i bilden blev grabbarna väälidgt högljudda när stackars jag skulle sova :( så inte mycket sömn fick jag! Men upp kom jag och till mötet och träffa läkaren, sen har jag varit och köpt hårfärg så får väll se om jag hinner slänga i den i skallen idag. Har ont i magen och mår illa men ska iväg och besöka ett föräldrarkooperativ nu efter lunch också innan det kanske blir ett träningspass idag också.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0