Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's not a crime to want love more.


Hallå.
Lördagen blev rätt lyckad som jag hade hoppats. Jag, Jennie, Sofie, Catrin och Carro började med pizza, handboll och dricka hemma hos Jennie vid 16 tiden. Åkte därefter hem till Lindbergs/Von Bahr där vårat födelsedagsbarn var lagom på lyset. Drack och skojade och hade kul för de mesta, dock lite tråkiga händelser, men det känns ju rätt oundvikligt egentligen. Ner till stan och in på Harrys ett tag innan det bar av mot Lotus för några av oss. Sen blev det en galen efterfest som vanligt när jag och Sofie slår våra geniala skallar ihop, jösses vad vi kan! Haha. Låg och sov i Sofies sköna säng halva dagen innan jag beslutade mig för att jag lika gärna kunde gå hem och må dåligt i min egen!

Om ca 1 timme kommer min bror hit :D Hört rykten att han färgat håret mörkare så får se om vi är någe lika nu då när även han svikit blonderingsskiten! :) Ska hinna med att träna förmodligen om mitt illamående kan lägga sig lite och Simon ska få träffa Noel för första gången sen jul?!



Bild 1 : Ungefär såhär nykter var jag, haha.
Bild 2: Trion fick tuppjuck.
Bild 3: Amanda visar sin kärlek för Madde.
Bild 4: Jag med fejknegern Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0