Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hola españa!


Jag sitter peppad, jag är också nervös. Jag har aningen ont i magen. Snart bär det av mot flygplatsen, ber till gudarna att vi inte störtar. Vore rätt sorligt att man åker iväg för att få lite ny energi och ladda om och sen störtar man, bittert! Kommer vara nere hos mormor ikväll och det ska bli såå underbart, dock ska vi upp skapligt imorgon för att åka till Benidorm eller hur fasiken man ska stava det, lunch på hotellet innan det blir sola och shopping, på kvällen blir de shower och sova på hotellet innan vi åker tillbaka hem. Hoppas att jag blir någorlunda brun nu, när det inte är en "vanlig" festsemester, här ska det motioneras och solas mest! Mycket lovande ser det ut. Nej nu ska jag packa ner det sista och greja lite...

Hoppas ni får de bra här hemma. You will be missed!


Reaching for that love that seems so far.
/ A.


Torrevieja, spanien -06.

Kommentarer
Postat av: ems

när kommer du hem?

2009-04-17 @ 17:23:55
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0