Blogg listad på Bloggtoppen.se

Friday night lights


HEJ FREDRIIIIK! :D

Så där då har helgen dragit igång. Började med solning med min Jennie. Senare på kvällen var det mys framför tv;n med Emma och Sofie, så jävla trevligt! Fick tuppjuck och började åka bil, hämtade Rickard och sen hämtade upp Johan, körde dom till stan och sen gick vi runt en promenix och träffade fulla glada människor, mycket kul! Nu pratar jag lite med min gamle göteborgsvän Fredrik som jag inte träffat på evigheter :( Och har även fått reda på att han läser denna blogg då och då, därav hej:et i början :) Jag är partysugen och redo för morgondagen, yehoo! Kommer förhoppningsvis bli en sjukt bra dag!


Här har vi min söta kåta vän Emma, henne tycker jag mycket om!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sassa tycker om dig med;)<3

2009-04-05 @ 03:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0